wtorek, 23 października 2012

Wystawy Letnie 2012

Sezon letnich wystaw zakończony.
Czas na podsumowanie. Nie byłem na wielu, bo tylko 3. Ja i moje ptaki odwiedziliśmy Brodnicę, Żnin i Przysiek. Każda super. Towarzystwo czy też pogoda dopisała. 


Zaczynamy od Żnina. Super dwudniowa wystawa. Ciekawe okazy. 
No i bardzo fajne ptaki można było nabyć. O to zdjęcia:
Okaz Mikołaja Piechockiego

Kaczki Krajowe Agnieszki Jędraszek

Czubatka złota Agnieszki Jędraszek.

sułtan

Radość z otrzymanej nagrody.

Cubalaya

Srebrytka

Asile

Czubatka Mikołaja Piechockiego


Nimfy


Pawie.

Kariery

Chabo Anny Roszewskiej




Koniec Żnina. 
Zaczynamy Brodnicę. A dokładnie Jarmark Ekologiczny  u progów księżnej Anny Wazównej. Pierwsza moja wystawa w tym roku.  Było bardzo wielkie zaciekawienie zwiedzających. Każdy był zafascynowany kolorami i wyglądem kur.
Wszystko zorganizowane jak się należy.


Indyki

Kochin olbrzymi


Coschua

Nierozłączki

Lamy


Ohiki




Karzełki łapciate Filipa Migasiewicza


Zaczynamy Przysiek. A dokładnie to dożynki krajowe w Przysieku. 
Połączona razem masa imprez ale i tak wszystko razem zgrane :D
Pełen sukces od  organizatorów




Ja podczas odbierania nagrody.






Kariery

Chabo lokowane


Pawiki


No i to tyle. Dzięki wszystkim za dobre towarzystwo. Cenne rozmowy, które jeszcze więcej mnie nauczyły.
Dziękuję także organizatorom to było po prostu super.
Do zobaczenia na Zimowych wystawach i za rok na letnich. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz